تیم لُجستیک “ کف‌قیمت “ همواره تلاش می‌نماید تا کالای ارسال شده در نهایت سلامت تحویل مشتری گردد.
درصورت وجود مشکلات ذیل ، کف‌قیمت متعهد میگردد نسبت به تعویض یا استرداد کالا اقدام نماید:

بسته بندی نامناسب ( اعم از شکستگی، سرریز شدن ، بادکردگی قوطی ، باز شدن پلمپ و یا مشکلات ظاهری تاثیرگذار در فروش یا مصرف کالا و ... )

پاک شدن و یا خراشیدگی تاریخ مصرف، منقضی شدن تاریخ مصرف کالا

مغایرت کالای تحویلی با کالای سامانه از نظر شکل، اندازه، مشخصات یا ظاهر فیزیکی

برای انصراف از خرید در شرایطی که هیچ‌گونه دخل و تصرف اعم از باز کردن پلمب، برچسب‌ها ،وکیوم و شیرینک در کالا ایجاد نشده باشد از طریق تیم پشتیبانی کف قیمت حداکثر تا 7 روز اقدام نمایید

لازم است مشتری در هنگام حضور مامور تحویل سفارش ، سلامت فیزیکی کالا یا هرگونه مغایرت رو بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند.

بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود